Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine AGRO ŠTERN d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina AGRO ŠTERN d.o.o. je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje AGRO ŠTERN d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine AGRO ŠTERN d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila:

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo z gotovino ob prevzemu ( odkupnina / po povzetju ) - naročeno blago plačate z gotovino, ob dostavi na vaš naslov ( oz. poštarju ob prevzemu ),

- avansno plačilo na račun: naročeno blago plačate s plačilnim nalogom BN 02 ( splošna položnica ) v spletni banki ( Klik, Abanet,... ) ali na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-mail naslov. Naročeno blago bomo odpremili  po prejetju plačila ( velja za blago, ki je na zalogi ).

- po pogodbi ( poslovni partnerji ) - naročeno blago plačate v skladu s pogoji, ki so navedeni v medsebojni pogodbi.

Plačilo s kreditno kartico (DINERS CLUB kartico)

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.trgovinastern.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (2– 12 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila.

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno.

Omogočamo plačilo s kartico Diners Club, tudi na obroke. Minimalni znesek nakupa na obroke je 100,00€, najvišji znesek nakupa na obroke je 5.000,00€.

(opomba: za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje).

PRI PLAČILU S PLAČILNIMI KARTICAMI SE POPUSTI NE PRIZNAJO!


Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

 

Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@trgovinastern.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Priložen mora biti originalen račun. Stroške vračila blaga krije kupec.

Ponudnik vrne celotno kupnino ( vsa plačila, ki jih je prejelo s strani potrošnika - kupca ), takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. Prodajalec lahko zadrži vračilo denarja dokler od potrošnika ne prejme vrnjenega blaga oz. vsaj dokazila o tem, da je bilo blago poslano nazaj.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato potrošniku ni dovoljeno kakršnokoli preizkušanje blaga, ampak le takšno kot bi mu bilo dovoljeno, če bi blago kupil v fizični trgovini.

Oprema za konja katera se uporabi na konju ni  možna menjava zaradi uporabe.

 

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V garancijo ne spadajo tudi vse vrste žarnic saj v tem primeru gre za potrošni material. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira AGRO ŠTERN, ki bo zagotovil ažurno informacijo. AGRO ŠTERN, se obvezuje da bo, v kolikor artikel ob normalni uporabi ne bo deloval brezhibno, na zahtevo kupca, če bo le-ta predložen v garancijskem roku, na svoje stroške v 45 dneh popravil ali, če to ne bo mogoče, izročil kupcu proizvod, ki bo deloval brezhibno. Garancija prične teči z dnem izročitve artikla kupcu, kar dokaže z originalnim računom. AGRO ŠTERN, ne jamči v primeru, če je v artikel posegla nepooblaščena oseba, če je bil artikel nestrokovno in nepravilno vgrajen, če je kupec nestrokovno in malomarno ravnal z artiklom. V garancijo prav tako ne spadajo okvare ali lomi, povzročeni pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja, mehanske okvare, ki jih povzroči uporabnik. Priporočamo, da vgradnjo grelnih elementov prepustite kvalificiranim strokovnjakom zaradi varnosti pri uporabi, saj morajo naprave brezhibno delovati. Če se kupljeno blago po strokovni montaži izkaže za poškodovano ali pomanjkljivo, mora kupec predložiti dokazilo o strokovni montaži le tega

(račun delavnice oz. pooblaščenega strokovnjaka), da je upravičen do primernega nadomestila. Če je bilo zgoraj navedeno blago vgrajeno zasebno (v lastni izvedbi) ne prevzemamo nobene odgovornosti. Zato morate ob reklamaciji najprej vrniti artikel, ki je predmet reklamacije, da ga pregledamo. Če je ugotovljeno, da je bil artikel uporabljen v skladu z garancijskimi pogoji, vam bomo artikel na svoje stroške v 45 dneh popravil ali, če to ne bo mogoče, izročili proizvod, ki bo deloval brezhibno. Če ste dobili nov artikel za zamenjavo s poškodovanim, morate poškodovanega najkasneje v roku 21 dni vrniti. Če tega ne storite, vam bomo drugi set zaračunali. 

Žarnice niso predmet  GARANCIJE ali REKLAMACIJE saj gre za potrošni material. 

 

OBRAZEC ZA VRAČILO ARTIKLA V GARANCIJO

 

Dobavni rok:
Dobavni roki za blago na zalogi - od 3 do 5 delovnih dni.

Dobavni rok za blago, ki ga NI NA ZALOGI - je odvisen od predvidenega roka dobave od dobaviteljev.

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
 

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot oziroma v enem letu za rabljeno blago.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

 

Dostava:

Naročeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji. Dostava z  POŠTA SLOVENIJE. Dostava v tujino je mogoča po predhodnem dogovoru.

 

Čas dostave:

- naročeno blago vam dostavimo v roku 3 - 5 delovnih dni po prejetju naročila in plačila ( velja za blago, ki je na zalogi ).

- za izdelke, ki jih nimamo na zalogi se čas dostave podaljša za predvideni rok dobave ( v primeru daljšega zamika dostave, vas bomo o tem obvestili telefonsko ali preko e-maila ). 

Dostavo v našem imenu opravlja Pošta Slovenije in je pravilom opravljena v dopoldanskih urah.

 

STROŠEK DOSTAVE:

Strošek dostave se obračuna glede na težo naročenega blaga:

 TEŽA                                  CENA

do 2 kg                                6,98 €

nad 2 kg do 5 kg                8,48 €

nad 5 kg do 10 kg              10,25 €

nad 10 kg do 15 kg            12,02 € 

nad 15 kg do 20 kg         13,59 €

nad 20 kg do 25 kg         15,75 €

nad 25 kg do 30 kg         17,95 €

nad 30 kg do 40 kg         25,90 €

nad 40 kg do 50 kg         32,00 €

 + STROŠEK ODKUPNINE BREZ NALOGA 1,92€

 + Cene so za dostavo preko pošte Slovenije brez dodatnih poštnih storitev

 + PAZLJIVEJŠE RAVNANJE:  1,20€ ( samo pri izdelkih, kjer obstaja nevarnost zloma, npr. žarnice,... )

 

ZA BLAGO VEČJIH DIMENZIJ, ALI BLAGO ZAPAKIRANO NA PALETO BREZPLAČNA DOSTAVA NE VELJA!

 

VSE CENE SO Z DDV-jem!

 

IZDELKE KATERE  NI MOŽNO POSLATI PO POŠTI, MOŽEN SAMO LASTNI DVIG ALI DOSTAVA PROTI PLAČILU!

 

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani AGRO ŠTERN d.o.o., bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Obveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti: info@trgovinastern.si ali po klasični pošti na naslov:

AGRO ŠTERN d.o.o.

MIKLAVŠKA CESTA 21

2311 HOČE

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih